Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Odo' ja u pivare...
pop_milo_jovovic Offline
1.020 OG, 1,95% ABV
**

Odo' ja u pivare...
Ljudi,
imate jedan veliki pozdrav na samom početku.

Već dugo čitam i pratim vaš forum, zaludio sam se čitajući temu o ovome na Sa-x, došao ovdje i još više se zainteresovao. Moram zaista da vas pohvalim jer radite jednu divnu i fantastičnu stvar, mnogo zanimljiv, privlačan i neobičan hobi. Ja sam oduševljen.

Nažalost zbog nedostatka vremena a bogami i hrabrosti (jer sam laik) još se nisam odlučio da vam se pridružim i pokušam i ja proizvesti pivo, mada i to planiram uskoro. Ipak, i pored toga želim aktivno da se uključim u zajednicu jer imam neke ideje da unaprijedimo ovaj divan hobi a i da se upoznam sa ljudima, pokupim znanja i iskustva a potom i sam počnem sa proizvodnjom.

Imao bih dvije konkretne i konstruktivne ideje za "domaće pivare", pa ako vam se ne dopadnu ignorišite ih.

1) Obzirom da se ovdje skupio značajan broj ljudi sa znanjem i iskustvom iz ove oblasti, predložio bih da svi svoja znanja objedine na jednom mjestu, i da zajendički pripremi se priručnik za početnike, nešto kao "Osnove proizvodnje domaćeg piva" ili slično. Priručnik bi objasni osnove šta je to pivo, koja je tehnologija pravljenja, šta je potrebno od opreme, koji je proces i slično. Vjerujem da bi ovakav priručnik doprinio popularizaciji ovog hobija a i značajno olakšao zainteresovanima da se upuste u to.