Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


60 Minute IPA Dogfish Head
yankee fan Offline
1.050 OG, 4,91% ABV
*****

Posts: 301
Joined: May 2013
Reputation: 0 Location: New Jersey
60 Minute IPA Dogfish Head
This post was last modified: 17.06.2013, 05:50 by yankee fan.
da probam da napisem svoj prvi "review'
sipao sam u snifter, otvoreni snifter, pjena je ostala do kraja piva.
lacing odlican, po obimu cijele case.
miris citrusnog voca i hmelja, za mene koji sam pocetnik mogu reci da je to jako mnogo hmelja, ali se taj hmelj ne osjeti toliko dok pijem ovo pivo.
mislim, pivo je jako zahmeljano, bojao sam se da ce mi biti jako gorko ali je izuzetno pitko, osjeti se taj "peaty" okus (pomozite mi oko prevoda).
u potanju je mrtva trka izmedju Sierra Nevada pale ale i ovog piva.
jos nesto, 6%abv kao da ne postoji.
sad sam pogledao na njihovoj web stranici gdje pise da je IBU cak 60! to bi mene kao pocetnika odbilo od takvog piva, mislio bih da je jako gorko, medjutim pivo je jako pitko, pio sam za vrijeme NBA finala, i divno je.
hajde sad da cujem vase reakcije, dodajte, oduzmite, pomozite da da uradim u dogledno vrijeme pristojnu recenziju piva. poz svima
kratki dodatak, ukus nije tako kompleksan kao 90 minute, ali je cist, osvjezavajuci, i sto bi ovi moji Ameri rekli "crispy")))
Sisaj Zvezdo!!!

Find Odgovori
Shunj Offline
1.040 OG, 3,92% ABV
****

Posts: 198
Joined: Nov 2012
Reputation: 5 Location: Atlanta, GA
RE: 60 Minute IPA Dogfish Head
This post was last modified: 18.06.2013, 04:32 by Shunj.
Super si ti to srocio.
Imas jos 75 min & 120 min (koji zbog svojih 18% alc. nije dostupan ovde, Georgia, pa ga nisam ni uspio da probam).